Strategi & Forretningsudvikling
Strategi og forretningsudvikling sigter mod kunderne!
Flere analyser – bl.a. fra McKinsey&Company bekræfter, at det der optager topledere er Customer Demand. Måske troede du det var generel strategi ? Men nej – det er kundernes efterspørgselsmønster der er i fokus. Men hvad betyder det i praksis? Det betyder, at der løbende fokuseret arbejdes med at optimere virksomheden til at møde kundernes valgkriterier og efterspørgsel. Det jo trods alt dem der kommer med løn checken
I Custom Group omsætter vi kunde-efterspørgsels-parameterne til en konkret Go-To-Market strategi og sætter handling bag strategien med vores kendskab og anvendelse af bl.a. LEAN Six Sigma. Men også med vores vores generelle kendskab til virksomhedens værdikæde og hvordan de enkelte elementer tilsammen skaber merværdi for kunderne.
I vores egen udviklede unikke Performanc analyse / VOC analyse – “Voice Of the Customer” – bench-marker vi bl.a. virksomheden med de nærmeste udvalgte konkurrenter i branchen og finder derved, hvem der performer bedst i branchen på de vigtigste kunde efterspørgsel determinanter. Over de sidste 5 år har vi således dokumenteret skabt ekstraordinære resultater med op til en 12 dobling af EBIT for kunde – hvad hvis vi kunne gøre det samme for dig ?
Ring eller skriv til Thomas Ludvigsen på tl@customgroup.dk / 51210707 for et personligt møde, hvor vi præsenterer cases herunder arbejdsmetode. Udbyttet vil være en klar ramme for, hvordan der via en gennemtestet og dokumenteret proces, opnås vækstfokus langt over middel i forhold til resten af branchen. Se evt. videoen her øverst på siden – god fornøjelse 😉
Tryk her og skriv direkte til os.