Performance analyse

Med vores unikke Performance analyse har vi for flere kunder skabt unikke resultater.
Vi omsætter kundeefterspørgselsparameterne til en konkret Go-To-Market strategi og sætter handling bag strategien med vores kendskab og anvendelse af bl.a. LEAN Six Sigma.
I både LEAN såvel som i Six Sigma teorierne nævnes begrebet at afsøge kundernes præferencer. I Six Sigma er dette meget ordret kaldet for “Voice Of the Customer” (VOC).
I vores unikke VOC analyse bench-marker vi bl.a. virksomheden med de nærmeste udvalgte konkurrenter i branchen og finder derved hvem der performer bedst i branchen .
Samtidig afdækker vi kundernes vigtigste valgkriterier hvorved vi kombinerer disse 2 parameter til at handling/optimering rettet mod kunderne.
Vi har dokumenteret skabt ekstraordinære resultater med op til en 12 dobling af EBIT over 5 år for international og nationale virksomheder og bragt andre fra no. 2 i branchen de sidste +25 år til i dag at være no. 1.
Ring eller skriv til os for et personligt møde, hvor vi præsenterer cases herunder arbejdsmetoder. Udbyttet vil være en klar ramme for, hvordan der gennem en gennemtestet og dokumenteret proces, opnås vækstfokus langt over middel i forhold til resten af branchen. Se evt. link til vores video vedr. forretningsudvikling.
Kontakt os: Ring eller skriv til os for at få mere information – vi er til for at hjælpe dig og din virksomhed – tl@customgroup.dk eller tlf. 51210707
Tryk her og skriv direkte til os.