Denne hjemmeside bruger cookies. Lær mere om cookies.
OK

Continental

Georg Nielsen er administrerende direktør hos Continental Dæk Danmark A/S og har gennem snart 10 år samarbejdet med Thomas Ludvigsen. Her fortæller Georg Nielsen om de markeds- og økonomiske effekter, en målrettet strategi gennem mere end 5 år har haft for Continental Dæk Danmark A/S.

Koncepterne Performance analyse og Strategi fokus er bl.a. udviklet til brug ved Continental. Effekten over de senste 5 år har være fantastisk. I perioden 2011 til 2015 er omsætningen i stk. steget med 62%. Omsætningen i kr. er steget med 92% og den aktive kundemasse steget med 18%.

Strategiprocessen er gennem årene blevet forfinet og i dag foreligger der et klart koncept, der er afprøvet på flere kunder med særdeles positiv virkning på både top og bundlinje.

Konceptet tager udgangspunkt i kundes behov og valgkriterier (Customer Demand) og er af flere førende internationale kosulenthuse i 2015 udråbt som DEN VIGTIGSTE parameter virksomhedsledere bør have fokusere på. Derfor er det med en vis stolthed at vi kan sige, at vi på vores kunder vegne har fokuseret på dette gennem mange år kombineret med bla. Design for Six Sigma – samlet opnås vækstrater på bl.a. en fordobling af omsætningen på blot 5 år eller en 12 dobling af EBIT på blot 5 år.

Se mere om konceptet på Performance analyse og Strategi fokus og bliv inspireret – og ring på 51210707 eller skriv så til os på tl@customgroup.dk , vi koster ikke spidsen af en jetjager (der i øvrigt kun koster DKK 25.000 😉

 

 

Skal vi tage en snak om salg?
Tryk her og skriv direkte til os.